Как да оптимизираме за Гугъл (Google)

Най-важните фактори за Гугъл са три: PageRank, link anchor текст и семантика.

PageRang е абсолютна стойност, която редовно се преизчислява от Гугъл, и е различна за всяка страница от даден уеб сайт, който е включен в индекса на търсачката. За PageRang най-важното е броят линкове от външни сайтове, който сочат към вашия сайт е от основно значение, както и т. нар. Качесво на линковете. Последното означава, че за да имат "тежест" (да се оценяват високо от Гугъл), външните сайтове трябва да имат висок PageRang, да бъдат богати на уникално съдържание и да си обновяват редовно.

Какво е търсачката Гугъл (Google) и как да оптимизираме за Гугъл

Гугъл е най-известната търсачка в света и засега печели убедително надпреварата с основните си конкуренти сред гигантите в бранша - Yahoo и Live Search.


Нейният дял в потребителското търсене възлиза на над 60%. Гугъл съхранява в индекса си милиарди уеб страници така, че интернет потребителите да могат да намерят сред това огромно количество електронна информация точно това, което търсят. В допълнение към това, Гугъл предоставя множество услуги, инструменти (тулове), рекламни мрежи и уеб решения за вашият бизнес, чрез които можете успешно да подърржатевисоки позиции в SERP-а му (от анг. - Search Engine Result Pages, т.е. резултати в търсачките).

10 стъпки при създаването на блог

Десет неща, които трябва да направите преди да създадете своя блог

Имайте предвид, че десетте неща не са подредени във възходяща градация и последователността в осъществяването им може да бъде разместена, но е препоръчително това да се случи преди фактическото пускане на блога и „представянето” му в онлайн пространството.