- -познаване на популярните термини за търсене,свързани с марката или сайта ви
- -способност да насочвате ценен трафик от машините за търсене към сайта си
- -по-добро потребителско преживяване поради по доброто съдържание.
1.Популярност на ключовата дума.
Този параметър показва какъв е месечният обем търсения за дадена ключова дума,което е добър индикатор за размера на потенциалния пазар.
2.Конкуренция за ключовата дума.
Анализ на нивото на съперничество за дадена ключова дума.Най-общо казано,колкото повече конкуренция има,толкова по трудно ще ви бъде да се състезавате за нея-както от гледна точка на SEO оптимизацията,така и ако искате да плащате за нея (PPC,pay per click).
3.Анализ на тенденциите.
Вижте коя част от годината е най-подходяща за атака на дадена ключова дума.Това е прост,но много добър начин да се определи какво съдържание да се поднася и какъв да бъде бюджетът за онлайн реклами.
4.Насоченост към дадена ключова дума.
Погрижете се съдържанието на всяка страница да бъде оптимизирано за избрана ключова дума.Ключът е да разбирате целите си и съответно какви думи ще използват посетителите,за да ви намерят.Звучи просто,но изисква внимателно обмисляне!
0 коментара:
Публикуване на коментар